Yemek filmleri ya da yemekli filmler

Mutfakla ilgili filmlere bayıldığımı söylemek pek yanlış olmaz sanırım.Arkadaşlarım da bunu bilirler.Bu yüzden Julie ve Julia daha vizyona girmeden benim vizyonuma girmişti.Film hakkında yazmak içinse neden bekledim bilmiyorum.
http://www.imdb.com/title/tt1135503/

Film hakkında detaylı bilgiyi yukarıda bulabilrsiniz.Filmin tam benlik olması dışında beni en çok etkileyen tarafı Julie'yi gayet iyi anlamamdı.Filmin kahramanı 30 yaşın girmek üzereyken birden aslında hayatının bir amacı olması gerektiğini bir şeyler yapması gerektiğini hissedenlerden.Bir çoğumuz gibi.Ve julia child'in kitabındaki tarifleri bir yıl boyunca yapmaya ve bunları paylaştığı bir blog yazamaya karar veriyor.Film julia cihild ve julie'nin hayatı arasında gidip gelirken size de kendi hayatınızı sorgulama fırsatı veriyor.Çünkü Julia Child'da 30 'lu yaşlarına kadar mutfakta yumurta kıramazken inat ve kararlılığıyla Amerika'ya yemek yapmayı öğreten kadın ünvanını elde ediyor.

Filmi izleyin izlettirin..Yetinmeyin sizde atın kendinizi mutfağa .Hiçbirşey yapamazsanız benim gibi kendinize mükellef bir kahvaltı ayarlayın en renklisinden...

Yorumlar

Popüler Yayınlar