MARMARİS

Ne zamandır bir kaç gün tatil yapmanın hayalini kuruyordum.Dinlenmeye ihtiyacım var ..Bu artık her sabah sürünerek kalkıyor olmamdan belli.Bir deüstüne yaz saati uygulması tuz biber oldu.Bu yüzden haftasonu Marmaris gezisi bana ilaç gibi geldi.Evet hala yorgunum ama tatilden çıkmanın yorgunluğu bu :)

Sabahın saat altısında çıktık yola.Sağolsun Sevgili Nilgüncüm (oda arkadaşım benim) bizi direksiyona hiç geçirmeden arabayı kullandı.
Önce bir çay molası,sonra Nilgün'ün annesinde biraz şımarma molası verip Marmaris Çınar'da bulduk kendimizi.Efendim burası yemyeşil bir bahçe. Marmaris'e doğru giderken Sedir Adası levhasından sağa giriyorsunuz.Dümdüz devam ettiğinizde Çınar karşınızda.Burası sadece bir kahvaltı yeri değil aynı zamanda Çınar evleri'nde konaklamanızda mümkün .Özellikle kış aylarında şömine başında yenen yemekleirn tadının bambaşka olduğunu söylüyorlar...
Önce bazlamalarınız geliyor sıcacık ardından kahvaltılarınız.İstağinize göre yumurtanız ve diğerleriniz.Masanın yanına demlikle çay.Bu harika ortamda kahvaltı keyfi bir başka.
Çınar'dan güç bela kalktık ve tekrar yola çıktık.Arkadaşlarımız bize Marmaris sahil kenarında bir otelde yer ayırtmışlar.Oraya yerleştik ve gezimize çıktık.Hakan ,Ümran ve Cem bize Marmaris'i gezdirdi.Aktaş koyuna gittik ve orada Eren Dede'nin mezarını ziyaret edip hikayesini dinledik.Bu bölge aslında bir yarımadaymış.Şu an ciddi bir yat limanı.Bu mevsimde bile çok kalabalıktı.

Aktaş'tan sonra Marmaris yat limanının orada güzel bir cafede birşeyler içtik ve otele döndük.

Geceye kalenin oradaki balık restoranlarının en eskilerinden olan neighbours'ta başlamaya karar vermiştik ve bunu da yaptık.
Burası bölgenin en eski balık restoranlarından biri.Harika mezeleri var.Hele sübyeye hepimiz bayıldık.Yemekte önce sarımsaklı zeytinyağı sürülmüş ekmekler geliyor -ki ben bununla doyarım gerek yok gerisine diyorsunuz.Sonra mezeleriniz.Gerçekten her biri birbirinden güzel.Mutlaka balıkları da harikadır ama biz o kadar çok meze söyledik ki sadece tekir ve akya ile yetinmek zorunda kaldık.Onlarda çok lezzetliydi.
Anlayacağınız akşam yemeği için kesinlikle çok doğru bir seçimdi
Marmaris'e gelecek olanalara kuvvetle tavsiye edilir.

Buradan çıkınca soluğu Marnaris'in ünlü barlar sokağında aldık.Geceye burada şarkılar söyleyerek son verdik.

Ertesi gün sevgili Hakan ve Ümral'ın yazlıklarına gittik mangal yakmak için.Burası Datça yokunda ormanın içinde muhteşem bir site.Sitenin içinden sahile küçük bir plaja ulaşıyorsunuz ki bunun deniz dışında başka yolu yok.Yemyeşil çam ağaçlarında her an bir sincapla gözgöze gelebiliyormuşsunuz.Biz kendileriyle karşılaşamadık ama muhteşem ağaçların ve çiçeklerin keyfini çıkardık.

Marmaris'ten gözümüz arkada,tadı damağımızda kalarak ayrıldık.Çok keyifli bir gezinin çok daha keyifli geçmesini sağlayan tüm tatil arkadaşlarıma buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum.Özellikle bir numaralı organizatörüm Hülyacığıma ve sevgili oda arkadaşıma ..Sizleri çok seviyorum :)