Çiçek Gezegeni...

Cuma günü Ödemiş'e Bayındır üzerinden gitmeye karar verdim.Benim için çok riskli bir karar olduğunu bilmeme rağmen.Birincisi çok ağır geçirmesemde son bir kaç yıldır sahip olduğum bahar alerjisi açısından tehlikeli bir karardı bu,ikincisi ise bahçede ekip dikilebilcek alan kalmamasıydı.(mübarek saksı koyacak yer bile kalmadı.)

Bayındır bölgenin en büyük çiçek yetiştiricisi bildiğim kadarıyla,hatta ülkenin de.Bu mevsimde size bir çiçek gezegenine düşmüşsünüz izlenimi veriyor.Kasaba boyunca uzanan seralar rengarenk...

Bunlardan birine yanaşıyorum ve Coşkun abi bana hem seraları gezdiriyor hem de çiçekler hakkında konuşuyoruz.Elimde fotoğraf makinesi.harika begonvillerin,muazzam şakayıkların fotoğraflarını çekiyorum.Bu arada begonvillein taşınmaktan hiç hoşlanmadığını dikilirken saksıdan çıkarılmaması gerekliliğini ,açelyanın aslında bir ağaç altında eveden daha çok mutlu olacağını,karanfil ve begonvilimin güneş görmesinin şart olduğunu ve daha bir çok şeyi öğreniyorum.

Cennetten çıkıp tekrar yola koyulurken arabanın arkasındaki sevgili begonvilimle gözgöze geliyoruz.Kızarmış gözlerimle ona bakıyor ve mutlu mutlu burnumu çekiyorum.Boşverin alerjiyi çiçek gezegeninde yaşamak lazım...

Not:yolunuz o tarafa giderse Canlı sağlık ocağının hemen yanındaki Aşkın Çiçekcilik'e uğrayın ve Coşkun Abiye selamımı söyleyin.Size de cennette bir tur ayarlasın.Ve gözünüze kestirdiğiniz şakayıklardan birini atın arabanın yan koltuğuna ve cennetin varlığına inanın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar