Musluk değiştiriyoruz

Damlatan muslukla savaşım bir süredir devam ediyordu.Bu sefer inat ettim ben yapacağım diye ve tabi ki yaptım.Ama nasıl yaptım:

Öncelikle gidip vanayı kapattım.Mazallah musluk değiştireyim derken evi mahvetmemek lazım.
Sonra.musluk başlığının kapağını çıkartıp,düz tornavidayla musluk başındaki vidayı ve musluk kapağını çıkarttım.Sonra  Salmastrayı 17 numaralı iki ağızlı anahtarla musluktan çıkarttım.Salmastra önemli birşeymiş heryerde öyle yazıyordu bu yüzden kendisini bozmamaya dikkat edin.Bu bizim conta salmastranın ucunda bulunuyorçEn uçtaki küçük vida kapağını çıkartın ve savaş yaşayarakta olsa eskyen contayı çıkarın.Sonra yerine yenisini takın ve salmastrayı yerine yerleştirin.Musluğun kapağını takın ve vidasını sıkın.
Damlatmayan musluğunuzla mutluluklar.
Ha ben görmeden anlamam diyenlere işte uzmanından nasıl yapılacağı...

Yorumlar

Popüler Yayınlar