bahar

Geldi bahar ayları titrer gönül yayları demiş atalarımız..Fakat benim anlatacaklarımın gönülyaylarıyla pek bir ilişkisi yok :) Ben her evin ortak kabusundan bahsedeceğim…Bahar Temizliği…
Bahar gelince biz kadın cinsi eve ters ters bakmaya başlarız.Bu süreçte aklı başında olan tüm ev sakinlerinin yapması gereken en kısa sürede mantıklı bir bahane bulup evden kaçmaktır.Yoksa onlar da büyük ihtimalle tüm haftasonlarını ve bu güzelim havaları evde onu oraya kaldır bunu buraya döndür yok olmadı tekrar yerine koy türü bağırışlar ve çamaşır suyu kokuları arasında geçirmeye mahkum olacaktır.
Bahar temizliğinin tüm kadın nüfusu üzerinde tuhaf bir etkisi vardır.Kadın dergileri bile bu konudan bahsederler bu ay en çok.Evin temizliği yetmez vücudunu ve ruhunu temizlemeye kalkar kadın cinsi .Bu sebeple ortalıkta detoks tarifleri uçuşur.3-5 gün sadece meyve suyu ile beslenen bünyeler herşeyi iskender tabağı olarak görmeye başlar.Ve fakat onun yenme şansı yoktur …Çünkü önümüz yazdır ve dolaptaki ince gömlekler,etekler,bikiniler size alaycı bir gözle bakmaya başlamıştır:”Bütün kış ye baklavaları,kebapları şimdi kara kara düşünürsün işte böyle ” şeklinde…Gariban kadının yapacak bir şeyi yoktur ve tüm ölümcül diyetlerinde başlangıcıdır Mart ayı…
Eh madem hemcinslerim bu kadar eziyet çekiyor dedim ben de yemedim içmedim onlara bu süreçte hayatı kolaylaştıracak tüyolar buldum..Evet sezonu açıyoruz….Konumuz bahar temizliği….azzzzzzzzzz sonra….:)
bahar kadını

Yorumlar

Popüler Yayınlar