Neden,Niçin,Nasıl ya da ben niye delirdim?

Delilik bu aslında.Bir sosyal iletişim manyaklığı .Kendime bakıyorumda hali hazırda 2 yemek bir yazı blogum bir web sitem,sürekli bir şeyler eklediğim facebook profilim,güncellediğim twitter profilim,şirket mailim,4 özel mail adresim bla bla bla...Ne oldu bana ya...Ya da ne oldu bize de bir anda şu an yaptığım gibi sanal olarak içimizi dökmeye başladık.Hatta geçen haftasonu evde duran son ansiklopedilerden de kurtuldum,ne yani google varken kime gerekli ki ansiklopediler...
Neden böyle oldu...İnanın bilmiyorum.Mektuplar yerini e-maillere,yılbaşı kartları e-cardlara,telefonlar bile smslere bıraktı.Mervey'ye 5000 sms yetmiyor .Çünkü "nerdesin" sorusuna "tuvalatteyim" diye cevap vermek için bile sms gönderiyorlar...Çok eğlenceli...Tetik parmak sendromu gençlerde son derece yaygın.O ne demeyin çağımızın hastalığı ,sürekli baş parmakla sms çekmekten baş parmakta oluşan bir sorun :)
İçimi dökmek,öyle eften püften şeyleri paylaşmak için yazmaya başladığım bir bloga-ki sanal günlük diyorlar ama günlüğünüzü birilerinin okuması için tıutmazsınız ki , dimi, yani ben hiç günlük tutmadım da- sanal iletişimden şikayet ederek başlama pek uygunsuz oldu biliyorum ama..Boşverin..Daha neler çıkacak benden..İzlemeye devam edin....

Yorumlar

Popüler Yayınlar