mutluluk için bir adım at...

başlamayı gözünde bu kadar büyütme...
tek yapman gerek başla butonuna tıklamak...
yoksa duymadın mı başlamak bitirmenin yarısıdır..
yoksa sende o en doğru anı bekleyenlerden misin? o en doğru an hiç gelmezse vazmı geçeceksin?
Birazda kendine güven canım iyimser ol...
Her zaman en zor olan karar vermek ve değişimi başlatmaktır...
Şimdi karar verme zamanı...
Konsantre lmaya çalış ..O kadar da zor değil...
Yoksa nerden başlayacağını bilmiyormusun?
Gideceğin yönü belirlemek seni mutlulup abir adım daha yaklaştırı...
En çok istediğin şeyi bul.
Gideceğin yönü belirlesende başlangıçta herşey çok net gözükmeyebilir.
Adımlarını planlarsan herşey daha net gözükür.
Diyeli yabancı dil öğrenmek istiyorsun.Başlamadan önce hergün buna ayırman gereken zamanı,gitmen gereken kursu,okuman gereken kitapları düşün,hazırlıklı ol.
Domino taşları gibi önündeki ufak engeller onlar..Engeller ne kadar kolay aşılıyor gibi gözükse de sen yinede işin tamamen bittiğinden amin ol...
Başlayıp bitirdiğin her adım seni bir sonraki için hazırlar...
Mesela daha çok kitap okumak için dünya klasiklerini aldın.birinden sıkıldığında hemen bir sonrakine geçip işi yarım bırakma.Bitirdiğin her kitapta bir sonraki daha keyifli gelecek...
Gördüğün gibi mutluluğa giden yol bir kaç küçük adımdan geçiyor...
Hep istediğin şeyleri erteleme....

mutlulugakapakac.com

Ben bayıldım...Bir bakın sizde....

Yorumlar

Popüler Yayınlar