Çanta Sorunu

Uzun zamandır eve uğramayan bir gariban olarak bu haftasonu önümde 2 seçenek vardı ya uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla görüşmek ya da evle ilgilenmek.Heyhat tabi ki ben ilk seçenekten yana kullandım oyumu.Bir vicdan azabı durumu söz konusu.Ama yorgunum ve şu an kolumu kımıldatmak bile zor geliyor.Sanırım bu yüzden sabahtan beri içimden gelen tüm kalk süpür toz al sil talimatlarına kulakarımı tıkıyorum :)
Çalışan bir kadın olmanın en önemli zorluklarından biri bu.Büyükşehirde söyle içinize sinen bir kadın bulamadıysanız haftasonlarınızın da büyük kısmı temizlikle geçer.Hadi temizlik rutinde bir de yerleşmek düzenlemek kısmı var ki ölümcül.
İtiraf edeyim genel de dağınık bir insanımdır.Kendime göre bir düzenim vardır ve bu sevgili annemin her geldiğinde kalp krizi geçirmesine ramak kalmasına sebep olur.Bu konuda zamanında obsesyon tedavisi gördüğüm düşünülürse (sürekli çamaşır suyu kokuyordum bir zamanlar) orta noktada olmam zaten beklenemezdi :)
Kıyafetleri düzenleyebilmenin yolunu kocaman bir dolap alarak buldum.Kapatıyorsunuz kapılarını olup bitiyor ama şu çantalar...Nereye koyacağımı bilemeyip bir sürü değişik yol geliştirdim.Bu arada da bir sürü araştırma yaptım hz google 'da :) Sizlerle de görselleri paylaşayım dedim.
Hadi buyrun



Bu benim en hoşuma giden .Hoş benim dolaba pek uygun gelmedi ama :)



Bu benim uygulama şeklim.Evde dolap içi düzenleyicisi zaten vardı.Yazlık çantaları ona yerleştirdim ama kullandıklarınıza böyle davranma şansınız yok.Görmezseniz daha fazla yenisini alma riskiniz var :)

















Bu fikirde fena değil ama benim dolapta pantolon gözü yok.

Bu da bir diğer alternatif te benim valiz büyüklüğünde çantalar sığar mı ?
Bu daha iyi bir alternatif sanki

Kendinize uygununu seçin siz de :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar