Manisa duraklarımız

Yollarda geçen hayatımın şüphesiz ki en eğlenceli yanı yemek molaları.Sadece uzun seyahatlarden değil genel turlardan da bahsedeyim dedim.
Manisa'ya gidince gerçekten de hangi birine gitsem sıkıntısı çekiyorsunuz.Gidebileceğiniz ve keyifle kalkabileceğiniz bir çok mekan var.Ben bunların en bildiklerinden birinden bahsedeceğim önce.


Köfteci Ali

Amme hizmetinde son nokta yukarıda navigasyon bağlantısınıda bulacaksınız :)
Köfteci Ali'nin alamet-i farikası size siparişlerinizin kağıt üstünde gelmesi ve çok lezzetli olması.Ben bu kez karışık yedim ve ayran içtim.herşey son derece lezzetliydi .İki kişi 40 TL hesap ödedik ki benzer yerlere göre pahalı olmasına rağmen değer diyebileceğiniz bir rakamdı.

Önemli not:Bizden daha aç gidin ve yemek öncesi harika kokoreçlerinin tadına bakın.
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar