Kış Hazırlıkları 2

Benim bu sonbaharda hamaratlığım üstümde.Evde bulunduğum her an nerdeyse mutfakta geçiyor.Patlıcanlar, kırmızı biberler közlendi dondurucuya kondu.Börülceler haşlandı,kabaklar rendelendi.Tarhanayı annem halleti.Bir de biber kuruttu sağolsun benim için.Bizim bahçede durum çok iç açıcı değildi hali ile.
Turşular kuruldu.Sırada bekleyen bir ketçap var.Onu da yapacağım inşallah.Hani kıtlık çıkarsa buyrun.
Denizciğimin yağlı turşusunun tarifini daha önce vermiştim.Normal turşu salamurasının tarifi de Refika'dan. http://www.refikaninmutfagi.com/
1 litre su (kaynamış soğumuş ya da içme suyu)
2,5 çorba kaşığı tuz
1 ÇB Sirke(ben elma ve üzümü karıştıyorum.Limon tuzlu su da olabilir tadı nasıl seviyorsanız.)
7-8 nohut
7-8 diş sarımsak
15-20 karabiber,beyazbiber





Yorumlar

Popüler Yayınlar