CANAN HANIMIN MUTFAĞI :)










Haftasonu seçimler dolayısıyla Dikili'de annemlerle birlikteydim.Cumartesi gecesi her zamanki gibi kardeşim ,eşi ve çocukları da yemekte bize katıldı.Annem yine yemeklerde döktürmüştü ama çocuklardan fırsat bulup onların fotoğraflarını çekemedim yalnız salataları ben yaptım ve onları fotoğraflama fırsatını kaçırmadım :)Aslolan yemekten çok beraber olmanın tadıydı tabiki :)
Ailecek :)



YOĞURTLU PATLICAN SALATASI :Yapımını hepimiz biliriz.Közlenmiş patlıcan sarımsaklı yoğurtla karıştırılır.Ve bizim buralarda üzerine nane ve biraz zeytinyağıyla servis edilir.



BÖRÜLCE SALATASI:Ege mutfağının klasiklerinden biri.Haşlanmış börülce,üzerine zeytinyağı,limon ve sarımsakla yapılan sos ilave edilir.Bu sosta bir gece bekletmek onu daha da lezzetli kılar.Üzerine domates ve sarımsakla servis edilebilir.



PATLICAN SALATASI : Ve yine başrolde közlenmiş patlıcan.İrice doğranıp sarımsak,zeytinyağı,limon,sirke ve nar ekşisinden oluşan sostan bir kaç saat bekletilir.Daha sonra jülyen usulü doğranmış soğan ve domatesle karıştırılır.Buyrun size ege mutfağı :)
Afiyet Olsun...

Yorumlar

Popüler Yayınlar