Mercedes Sosa - Gracias A La Vida HAFTAYA HARİKA BİR BAŞLANGIÇ OLSUN



Bana çok şey veren hayata teşekkürler


her açtığımda, beyazdan siyahı


gökyüzünün derinliklerindeki yıldızlı görüntüyü


ve de insan kalabalıklarının içinden sevdiğim insanı


ayırt etmemi sağlayan, iki göz verdiği için teşekkürler




Bana çok şey veren hayata teşekkürler

gece ve gündüz demeden,

ağustos böceklerinin, kanaryaların şarkılarını

çekiç ve motor seslerini, köpek havlamalarını, fırtınaları

ve sevdiğimin narin sesini

bütün genişliği boyunca boyunca kaydeden şeyi,

kulağı verdiği için teşekkürler


Bana çok şey veren hayata teşekkürler

haykırıp düşünebildiğim kelimeleri

anne, arkadaş, kardeş, yanan ışık gibi kelimeleri

ve sevdiğim insana giden ruhumun rotası gibi kelimeleri

düşünüp ve açıklayabilmem için bana

sesi ve alfabedeki kelimeleri verdiği için teşekkürler




Bana çok şey veren hayata teşekkürler

onlarla şehirleri, göletleri, deniz kıyılarını

çölleri, dağları ve geniş düzlükleri

ve senin evini, sokağını ve bahçeni gezdiğim

yorgun ayaklarımın yürüyüşünü verdiği için teşekkürler


Bana çok şey veren hayata teşekkürler

yıkıntılardan ayağa kalkışı ayırabilmeyi

şarkımı oluşturan, sizin şarkınızla aynı olan şarkıyı oluşturan,

iki temel maddeyi; gülücüğü ve gözyaşını verdiği için teşekkürler




Herkesin şarkısı olan benim kendi şarkımı..

Bana çok şey veren hayata teşekkürler...


 

Yorumlar

Popüler Yayınlar