Maikedi kaybolan lezzetler festivalinde @alaçatı

Bu hafta Alaçatı'da çok keyifli bir etkinlik var.Kaybolan lezzetler festivali. Festivalin resmi web sitesinin adresi
kaybolanlezzetler

Festivalin temel amacı nesillerden nesillere aktarılırken kaybolan tarifleri yeniden günyüzüne çıkarmak.Bu festival kapsamında yemek yarışmaları,tadımlar, söyleşiler,ünlü şeflerin workshop ve sunumları vb etkinlikler gerceklesiyor.

Biz bugün Gökçen Adar,Mehmet Yaşin. Ve Nedim Atilla'nın söyleşisine katıldık akabinde de Şeflerle workshop`a.Workshop gorulmeye değerdi. Ünlü şeflerin birbirinden lezzetli yemeklerinden tatma fırsatımız kendileriyle tanışma şansımız oldu.Benim favorim dünyanın en genç michelin yıldızlı şefi Lorenzo Cogo'nun yaptığı risotto oldu.Bir kez daha fatkettim ki ben basit ve az malzemeli lezzetleri seviyorum.

Bakalım yarın neler olacak?





Yorumlar

Popüler Yayınlar