Bir Bardak Hikayesi




















Herşeyin sorumlusu Türk Hava Yolları.
Bu bardağı gördüğüm de "evet" dedim bir şey ancak bu kadar sade ve güzel olabilir.
biraz araştırınca öğrendim ki şişecam'ın bu markayı yaratırken zaten hedefi buymuş . Bayanlar baylar size Şişecam`ın yeni markası NUDE`u gururla takdim ediyorum.
Şişecam bir dünya markası yaratmak için yola çıkmış ve bence gayet başarılı olmuş.
Sayelerinde internette günlerdir bu bardağı arıyorum sonunda bir paşabahçe mağazasına gidince hedefime ulaştım.Nude markasının Pure serisinden bu güzel bardaklar.Fiyatı biraz pahalı olsa da elinize aldığınızda farkını fark ediyorsunuz.Ne diyelim ellerine sağlık tüm emeği geçenlerin.


.
 Markanın Cumhuriyet gazetesindeki lansman yazısı :
Global bir tasarım markası yaratmaktan dolayı büyük heyecan duyduklarını ifade eden Şişecam Cam Ev Eşyası Grup Başkanı Cemil Tokel, “Nude markalı koleksiyonlarımız, ünlü tasarımcıların çizimleri ve Türkiye’deki ustalarımızın yeteneğiyle birleşerek camı sanata dönüştürdü. Dünyanın en saydam camıyla üretilen ve 3 yıllık yoğun bir çalışmayla ortaya çıkan Nude markamızı dünya pazarlarına sunuyoruz” dedi.

 11.03.2014 - Dünyanın en büyük 3 cam ev eşyası üreticisinden biri olan Şişecam Topluluğu’nun ilk global tasarım markası Nude; Ron Arad, Rony Plesl ve Alev Ebüzziya’nın da aralarında olduğu dünyanın saygın tasarımcılarının birbirinden özel tasarım parçaları ile dikkat çekiyor.

Dünya prömiyeri, Paris’te düzenlenen Maison&Objet Fuarı’nda yapılan ve ardından Milano ve Frankfurt’taki fuarlarda da cam tutkunlarından büyük ilgi gören Nude’un Türkiye lansmanı ise  İstanbul’da düzenlenen bir basın toplantısıyla gerçekleştirildi. Moderatörlüğünü dünyaca ünlü marka danışmanı ve seri girişimci B.J. Cunnigham’ın yaptığı toplantı, Şişecam Cam Ev Eşyası Grup Başkanı Cemil Tokel, tasarımın dahi ismi Ron Arad ve markanın yaratım ve gelişim süreçlerine liderlik eden marka mimarı Yair Haidu’nun katılımıyla gerçekleşti.

Nude  koleksiyonları yurtdışında üst segment mağazalarda satılacak

Nude markalı koleksiyonların yaklaşık yüzde 85’i yurtdışı pazarlarda satışa sunulacak. Başlangıçta üst segment grubundaki katlı mağazalar ile mobilya ve dekorasyon mağazalarını hedefleyen marka, Türkiye’de ise ilk etapta sadece Paşabahçe Mağazaları’nda yer alacak.

Yorumlar

Popüler Yayınlar