Bigadiç'te et yemek

Yemek turumuzun ilk yazısına Bakılesir'in şirin bir ilçesi olan Bigadiç'le başlayaşım dedim :) Tamam biraz eski gazete yazısı girişi gibi oldu ama Bigadiç enteresan bir yer.Bigadiç ve Sındırgı'ya ilk kez bu hafta gittim.İkisi de öyle geçerken uğrayabileceğiniz yerler olmadı için fiili olarak gidilmesi gereken ilçeler.Ciddi bir termal turizm potansiyeline sahipler.Bu ileriki günler de daha da gündemde olma sebepleri olabilir.
Neyse gelelim ana konumuza.Yemek...
Bir yerde yemek yiyecekseniz ilk kural yerel halk nereye gidiyorsa oraya gitmektir.Yani insanlara sorun nerede yemek yiyorlar.Bizim gibi şansı insanlarsanız zaten yemeğe Şube'den arkadaşlarla gidiyorsunuz ve onlar herşeyin en iyisi nerdedir nerden alınır biliyorlar.
Bigadiç'te kasapların restoranları var.Yani kendi yetiştirdikleri hayvanları sizin için pişiriyorlar.Bu da etlerin lezzetini açıklıyor sanırım.















Biz bunlardan Özdur Kasabında yedik yemeğimizi..Vitrinde müth,iş et çeşitlerini görüyorsunuz.Biz oyumuzu Müdür Beyin yönlendirmesiyle köfte,sucuk ve külbastıdan yana kullandık.Etler çok yumuşak ve lezzetliydi. Şahsen etin tadını almayı fazla baharatla öldürmemeyi tercih eden bana çok uygun lezzetlerdi.Unutmayın marketlerden aldığınız soslu etler çoğunlukla bozulmaya yaklaşmış ve kokusundan kurtulmak istedikleri etlerdir.Evet etin dinlenmişi makbuldür ama bozulmuşu değil :)
http://ozdurkasabi.balikesirport.com/fotogaleri.asp

Bigadiç'in güveci de meşhurmuş.Ben ki koyun etini tercih eden bir insanımdır bu kadar lezzetli dana eti ilk kez yiyorum.En iyisi mi gidin ve deneyin :)





















Not:Yemekten sonra hala boş yeriniz kaldıysa kaymaklı ekmek kadayıfı yeyin diyorlar.Ben de kalmamıştı :)

Yorumlar

  1. Blogunuz bizim için çok yararlı bilgiler içeriyor packard bell servisi paylaşımlarınızın devamında başarılar diler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevindim işinize yaramasına...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar