Ayvalık..Ayvalık...Ayvalık...

Benim orada olmayı en çok sevdiğim yerlerden biridir Ayvalık.Belki aile büyüklerinin Midilli'den ilk geldikleri yer olması nedeniyle bir nevi kan çekiyordur bilemiyorum.Ama Ayvalık benim için hep çok özel bir yer olmuştur.
















Ayvalık yemek yemeyi sevenler için bir cennettir adeta.Birbirinden lezzetli balıkları,peynirleri,zeytinyağlıları... Düşününce bile ağzım sulanıyor nerdeyse.

Ayavalık'ta zeytinyağlı denince yerel halkın aklına bir tek yer gelir.Son gittiğimde turlarında burayı keşfettiğini farkettim içerisinin kalabalığından.Bahsettiği yer Paşa tabi ki.Küçücük dükkante herkesin masada boş bulduğu yere oturduğu ,muhteşem yemeklerinden yiyeceklerini seçtiği egeye özgür bir restoran paşa.Burada ne yerseniz yeyin lezzetli olduğunu farkedeceksiniz.Bu mevsimde erken gitmenizi ve benim gibi kabak çiçeği dolmasını kaçırmamanızı şiddetle öneririm.
http://www.ayvalikpasacorba.com/

















Eh yemeğimizi yedik.Tatlısız olur mu ? Hele ben Ayvalıktaysam.Tabi ki İmren'de sakızlı dondurma ve lor tatlısı yenir.Keyfi çıkarılarak .
















Yalnız söylemeliyim ki artık ben de en az onlar kadar iyi yapabiliyorum .:)
Deneyin
http://maikedininmutfagi.com/yeni_sayfa_10.htm#LOR_TATLISI

Yorumlar

Popüler Yayınlar