sardunyalar...ve şarkılar....

Bu gece saksılara sakız sardunya ektim...Üstelik hastayım.Virüs üst solunum yollarına saldırıda..Antibiyotik saatini geçirdim mi ne....

Televizyonu kapattım...Fonda Omara Portuonda söylüyor-ki sırf İbrahim Ferre'nin müzikal neşesi benim şu dumanlı halime uymadığından albümden onun şarkılarını ayıklıyorum:)Hüzünlü şarkıları hep kadınlar söylüyor Küba'da...Aklıma Mert geliyor.Uzak bir yerlere selam yolluyorum sevgili dostuma...Burada olsaydı yüksek sesle Ay Carmela çalardı odada...Dahi anlamına gelen -de ekinin ayrı yazılmasıyla bir Nergis ilgilenir evet Mert bir de (de ayrı) Ümit....

Bu gece saksılara sakız sardunya ekiyorum.Yarın bütün gün excel eğitiminde olacağım.Sonra sönmüş kireç bulmam lazım.Çünkü yazdan kalan bu son günlerde bu odayı kireçle boyamak istiyorum.Pazar günü....Ha bir de bahçelerden sakız sardunya çalacağım saksılara dikmek için.tam zamanı...Bir de....tahta sedir yapmak çok mu zordur ki????

Bir kadın hiç tanmadığım bir dilde şarkı söylüyor....Anlıyorum....Eşlik ediyorum hayata.....
Gracas  a la vida...

Küçük odaya  şöyle bir şey yapsak..kuzen....

 




Yorumlar

Popüler Yayınlar