KORNİŞMATİK MACERASI

Efendim reklamı görür görmez kalbimden vuruldum.Benim yerime perdeleri takacak bir aleti görmezden gelemezdim.Hemen bir tane almam lazımdı hatta tanıdığım herkese.Ama yaş azıcık kemale erince bu hisle başa çıkabiliyor önce deneyip sonra alabiliyorsunuz.
Kornismatiği bu hafta bütün perdeleri yıkamaya karar verince mecburen denedim.
Efendim öncelikle işlevsel bir alet sayılabilir tüm perdeleriniz İkeadan ya da Englis Home 'dan ise .Neden mi alet küçük hafif ve tek kanat perdeleri takmakta gayet başarılı.
Perdeyi ona takıyor bir itme hareketi ile yerine geçiriyorsunuz.Ama Türk usulü kalın güpür perdeleriniz varsa geçmiş olsun.Kendi perdenizi takmaya evdeki uzunlara yalvarmaya devam .
İşte kornişmatik ipuçları:
Perdeleriniz ince tülse ve ağır değilse bu cihazla takabiliyorsanız.
Sağ elinizi kullanıyor ve sağ taraftan perdeyi takıyorsanız makineye perdeyi ters yerleştirmelisiniz. Sol tarafı takarken de cihaza düz olarak takmanız gerekiyor.

































Resimde görüldüğü gibi.
Sonrası basit bir itme hareketi.
Ayrıca kornişin kenarında 4 cm kadar cihazın gireceği bir boşluk olmalı ve cihaz düz tutulabilmeli.
Not:Kornişmatik bu perdeyi takamadı eski usule devam ettim.Bunu takabildi ama .




Yorumlar

  1. Merhaba, blogunuzu çok sevdik. Blogunuzu Türkiye'nin en büyük blog veritabanı sitemize eklemek için tıklayın: http://www.seviliyo.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar