EY 2015 ..SON KARARIN MI?

Yeni bir yıla saatler kalmış iken ...
2014 zor bir yıldı ülkem için dünya için.
Korkarım ki 2015 daha da zor olacak.
Ama yeni bir yıl bu ..Yeni umutlar yeni beklentiler.Hani şarkıda ki gibi ,
Yine gülecek bir neden getirmeli...
O yüzden lafım sana Ey 2015 ....Geleceğine emin misin.Cümleten senden çooook beklentimiz var.
şahsen ben:
Sağlıklı bir yıl diliyorum önce kendim ve tüm sevdiklerim için
Umutların yaşayabileceği bir ülke diliyorum,
Özgürlüklerimizi kaybetmemeyi,kaybetmeden de değerini bilmeyi diliyorum,
Daha makul hedefler bekliyorum tüm iş arkadaşlarım ve tabi ki kendim için,
Eh ayrıca daha çok para yüksek primler umuyorum,
Sevginin artarak çoğalacağı günler istiyorum kendim ve sevdiklerim için,sevmekten kalbimin acımasını diliyorum üzüntüden değil,
Bol bol seyahat diliyorum herkese 40 yaşında da olsa sonunda anladım para verip aldıklarınızın değil yaşadıklarınızın ,anılarınızın sizin olduğunu aslında,i phone 6 almaktansa Küba'ya tatile giderim ya :)
Kısaca,hastalara şifa,dertlilere deva,borçlulara eda ,bu 2015 yılını biz kulların için gülerek anımsanacak bir yıl eyle Yarabbim...Eh bunun sonuna ne denir ..Tabi ki Amin.
Bir de 2016'ya aşağıdaki fotoğraflarda ki yerlerden birinde girsem hani ufak bir kıyak  :)

İYİ SENELER HERKESE ŞİMDİDEN










Yorumlar

Popüler Yayınlar