Busem 12 yaşında




















Dünyanın en tatlı bebeğine açık teşekkür


Bana;

'teyze anne yarısıdır.' cümlesinin ne demek olduğunu,

birine seni delirtse bile kızmamayı,

yüzüne baktığında bile gözlerin dolacak kadar onu sevmeyi,

gece uykundan en ufak bir sesle bile uyanacak kadar onun için endişelenmeyi,

onun kirli bezlerinin kokusunu bile tüm çiçek kokularına tercih etmeyi

tüm yorgunlukların kocaman bir gülümsemeyle geçebileceğini,

ve burada sayamadığım milyonlarca muhteşem duyguyu,

öğrettiğin için,

ilk sözcüklerinden biri 'babu' olduğu için,

benimle birlikte olmadık şeylere güldüğün için, 
Ally mc beal başlarken benimle birlikte kafanı sallayarak dans etmeye başladığın için,

kedimi benden daha çok arayıp,çağırdığın için,

daha doğru dürüst ayakta duramazken bana koşarak gelmeye çalıştığın için,

doğduğun günden beri yüzüne patlayan flaşlara gülerek karşılık verip benim bir numaralı fotomodelim olduğun için,

ve burada sayamadığım herşeyi yazarken ve düşünürken gözümden süzülen yaşlar için,

sana çok teşekkür ederim teyzecim.

İyiki doğdun...

Seni Çok Seviyorum.

Bunları sana yazdığım da bir yaşına giriyordun.Hiç unutmuyorum Kordon Şubedeydim bu satırları yazarken bir taraftan da gözlerimden süzülen yaşlara engel olamıyordum.Arkadaşlar ne olduğuna şaşırmış haldeydi.(Ama yazdıklarımı okuduklarında hepsinin gözleri dolu doluydu o ayrı :))

Dünyama girdiğin ilk günden beri hayata bakışımı değiştirdin.Dünya da hiçbir sevgiyle karşılaştırılamayacak bir sevgiyle tanıştırdın beni.Büyüdüğün şekillendiğin her geçen gün yeni birşey öğrettin.Teyzelik torpilli iştir birtanem.Anneliğin tüm güzel yanlarını yaşar ama sorumluluğundan kaçabilirsin. Oyun arkadaşı ,suç ortağı ,büyüdükçe dert ortağısındır.Şükürler olsun ben Annen sayesinde bu şansa sahip oldum.

Bugün 12 yaşındasın.12 yıl göz açıp kapayana kadar geçti.Sen hala benim kalbimin baş köşesindesin...12 yıl boyunca bana,

Kalbini acıtacak kadar sevmeyi,
Gurur duymayı,
Örnek alınmanın sorumluluğunu,
Sabrı,
İçinden bağırmak geldiği halde susabilmeyi,
Tüm yorgunlukların bir kucak dolusu sarılma ile geçebildiğini,
Artık saymakta ciddi olarak zorlandığım bir sürü güzel şeyi öğrettiğin için sana çok teşekkür ederim Teyzecim.İyi ki doğdun....

Bu da hepimize aslında...Kulağımıza küpe olsun.
"Sizin diye bildiğiniz evlatlar,
gerçekte sizin değildirler.
Onlar kendilerini özleyen hayatın
oğulları ve kızlarıdırlar.
Sizler aracılığıyla dünyaya gelmişlerdir
ama sizden değildirler.
Sizlerin yanındadırlar
ama sizlerin malı değildirler.
Onlara sevginizi verebilirsiniz
ama düşüncelerinizi asla,
çünkü onların kendi düşünceleri vardır.
Onların bedenlerini barındırabilirsiniz
ama ruhlarını asla,
çünkü onların ruhları geleceğin sarayında oturur
ve sizler düşlerinizde bile orayı ziyaret edemezsiniz.
Kendinizi onlara benzetmeye çalışabilirsiniz
ama onları kendinize benzetmeye çalışmayın hiç
çünkü hayat ne geriye gider,
ne de geçmişle ilgilenir.
Sizler, evlatların
birer canlı ok gibi fırlatıldıkları yaylarsınız.
Yayı gerenin elinde seve seve bükülün
çünkü oku atan o güç,
uzaklaşan okları sevdiği kadar,
Elindeki sağlam yayı da sever..."

Halil Cibran



Yorumlar

Popüler Yayınlar