DÖKME DEMİR TENCERE VE TAVALAR



Kendime yılbaşı hediyem:) İtiraf etmeliyim uzun zamandır istesem de paraya kıyıp alamıyordum. Mutfak aletlerine benim kadar yatırım yapan biri için komik biliyorum ama :) bazen olur işte.
Yılbaşı öncesi Konak Pier'deki Esse'nin kapanması ve herşeydeki muazzam kapanış indirimleri beni emelime ulaştırmış oldu.
Yaşasın artık bir döküm tencerem var.
(Sevenlerime not :hala bir döküm büyük tava ihtiyacım sürüyor.Hani hediye almak isteyen varsa:) Ya hediye alınması ne kadar kolay bir insanım bakın ucu mutfağa dokunsun yeter.Neyse bu ayrı bir yazı konusu sanırım :))













































Dükkan yağmalandığı için büyükce bir tencere almak zorunda kaldım.Yapı olarak küçük tencereleri tercih ederim.Yalnız yaşamamdan değil herşeyi çok yapma deformasyonumdan aslında birşeylerin beni durdurması lazım:)

Gördüğünüz gibi ben içi sermaik olanlardan aldm daha sağlıklı olduğunu düşündüğümden
Bu yüzden onu eski güveç tencerelere yapıldığı gibi yağlamam ve fırınlamam gerekecek.
Peki neden döküm demir:
- Yüksek sıcaklıklara çıkabilir.
- Isıyı yüzeyine eşit yayar.
- Sıcaklığını bünyesinde uzun süre muhafaza eder ve enerji tasarrufu sağlar.
- Düşük ateşte uzun süre pişirme için idealdir. 
- Sağlıklı pişirme için tavsiye edilmektedir.

Tüm bu özellikler, pişirme deneyimini eşsiz kılmaya yetiyor. Ayrıca, döküm demir yüzyıllık geçmişiyle, doğal pişirme yöntemi olarak biliniyor ve sağlıklı beslenme için tercih ediliyor.

Ayrıca Demir kapların sağlık üzerinde ilginç  bir etkisi var. Bu kapların kansızlığa iyi geldiği söyleniyor.Demir kaplardan besinlere, demir geçebiliyor. Ancak demirdeki oksidasyon yiyeceklerin lezzetini bozabiliyor. Bu nedenle demir tencere almak isteyenlerin en kaliteli olanları tercih etmesi uygun. Demir kaplar saklamak için hiç uygun değil, bu nedenle yiyecekler piştikten sonra hemen başka kaplara aktarmalısınız.
Birçok döküm tencere çeşidi mevcut fakat en ideal olanı benim ki gibi %100 demir olan ağır tencereler. Bunların taşınması da oldukça zor çünkü çok ağırlar. Bulaşık makinasına da konmuyorlar. Ağır kimyasal temizleyici kullanılmıyor.Islakta bırakılmaması gerekiyor, paslanma olmaması için. Yandık yani.

Yorumlar

  1. My Name Birleşik durumundan Sarah Williams, olduğunu. Ben Ottalogbe Tagba Tapınağı bu büyük baş rahip sadece benim için ne yaptığı da genel kamuoyu ile benim ifadeleri paylaşmak isteyen, bu adam sadece bana geri onun güçlü büyü ile benim kaybettim Ex eşim geri getirdi, ben bu kadınla evlendi denilen Mary uzun bir süre birlikte olduk ve biz kendimize en sevilen ama ben 2 yıldır hamile yapmak mümkün iken o beni bıraktı ve o geri gelene kadar onu almak için o zaman ben şimdi yollarını arıyordu artık devam edemez söyledi bir arkadaşım o zaman ben geri benim kayıp eşim getirdi güçlü bir büyü hazırlanan benim sorunları bu adamı temas zaman bu iman ve sonra olmaz bu adam hakkında bana ve bana onun iletişim e-posta ottalogbesolutiontemple@gmail.com verdi ay o eğer, bir kez daha benim için yaptıklarından dolayı Ottalogbe Tagba Tapınağı'nın büyük baş rahip teşekkür ederim, onu aylık dönemi özledim ve bir test için gitmek ve sonuç mutlu günümüzde hamile am olduğunu belirtti bir kız bebek babası bir insanım Eğer orada iletişim ottalogbesolutiontemple@gmail.com aşağıda listelenmiştir bu sorunlardan herhangi geçiyoruz:

    1) sizin eski geri istiyorum.
    (2) her zaman kötü rüyalar varsa.
    (3) ofisinde terfi etmek istiyorum.
    (4) kadın / erkek senden sonra çalıştırmak istiyorum.
    (5) rahim bir meyve isterseniz.
    (6) Zengin olmak istiyorum.
    (7) Sonsuza kadar senin olmak için karı / koca bağlamak istiyorum.
    (8) Eğer mali yardıma ihtiyacınız varsa.
    (9) kandırdı edilmiş ve kayıp parayı kurtarmak istiyorum nasıl.
    (10) mastürbasyon eğer
    (11) Eğer Ailenizin size, vb ile mutlu olmak istiyorsanız at onu bugün e-posta

    Dr Ottalogbe Tagba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar