Balıkesir 'de doymak :)

Uzun zamandır yazıcam yazıcam deyip elimin bir türlü klavyeye gitmemesi sebebi ile yazamadığım Balıkesir rehberini bugün biraz boşluk bulmuşken yazmak istedim.

İş yüzünden bu kadar çok gezince hali ile nerede ne yenir konusunda birkaç sözünüz olabiliyor.
Balıkesir’de uygun bir düğüne denk gelmediğim için henüz tirit yiyemedim ama balıkesirin meşhur kaymağının tadına baktım.Ben ki kaymaği çok ağır bulmuşumdur hep, ben bile bayıldım.Ama olayın kaynağından almak lazım.Halalca köyünden gidip aldık biz kaymağımızı ve çok lezzetliydi.

Balıkesir’de öğlen yemek yiyecekseniz ben size Özlem Lokantasını öneriyorum. Ara sokakta olduğu için yol tarifini çok beceremezsem diye haritasını veriyorum aşağıda.
Özlem Lokantası tipik bir esnaf lokantası.Bizim gibi arka taraftan girerseniz mutfağından bile geçeceğiniz kadar da şeffaf.Lezzetli yemeklerine güleryüzlü sakinleri de eklenince lokanta her zaman dolu oluyor hali ile.
En popüler yemekleri arnavut ciğeri.Ama ben ciğer sarmasına bayıldım.Bu yemeği nasıl bu kadar hafif yapabildiklerine de hayret ettim ayrıca.Tatlıları ve üstüne koydukları kaymakları da süper.Fiyatları da gayet uygun.Bence Balıkesir'e yolunuz düşerse mutlaka ziyaret edin.

















Balıkesir'de akşam yemekleri için benim tercihim City Meats.Restoran Balıkesir'in (şimdilik) tek AVM'si Yaylada'nın hemen yanında bulunuyor.Gerek tarzı gerek yemekleri ile menüdeki herşeyi güvenle yiyebileceğiniz yerlerden.Biraz lüks bir mekan fiyatlar Balıkesir'e göre belki pahalı ama İzmir ölçülerinde gayet uygun geliyor bize.Özellikle etleri çok lezzetli.Bölgesel etleri kullandıklarını belirten restoran tatlı menüsünde de oldukça iddialı.Ne diyeyim siz de bir deneyin.


Benim Balıkesir'de ki favori mekanlarım ziyaret sayısı ile artar mı yoksa sevdiğim yerlerde takılı kalır mıyım bilmem ama maksat size bilmediğiniz bir şehirde biraz yol göstermek.

Afiyet olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar