Dan Brown ve Cehennem






















Da Vinci Şifresi ile birlikte ben de dünyanın büyük çoğunluğu gibi Dan Brown hayranları arasına katıldım.
Melekler ve Şeytanlar benim için en favori kitabı oldu çünkü kitabın arkasından yaptığımız Roma Tatili'nde sayesinde şehir bana çok daha ilgi çekici görünmüştü.

Benim için Dan Brown'ı farklı kılan ne diye düşündüğüm de Robert Langdon diyorum şüphesiz. Bir simgebilim profesörü benim için muazzam bir roman kahramanı. Çünkü simgebilim ,semboller hep çok ilgimi çekmiştir. Sağolsun sevgili Robert Cehennem 'de de (inferno orjinal adı ) beni hayal kırıklığına uğratmadı. Floransa'dan İstanbul'a uzanan yolculuğunda hayatıma araştırmak isteyeceğim yeni gizemler kattı. Hayır zaten Ayasofya ve Yerebatan Sarayı benim için çok önemli yerler olmuştur hep. Bir de bu kitapla daha da depreşti etkileri.

Gelelim kitaba.
600 sayfaya yakın olan kitanı diğerleri gibi bir solukta okuyorsunuz o garanti.
Elinizde kağıt kalem mutlaka bulundurun çünkü bu kitapta yine bir nevi Floransa gizli şehir rehberi tadında. Hani Floransa'ya seyahat düşünüyorsanız çok işinize yarar.
Yanında Dante'nin İlahi Komedyası'nı da alın mutlaka eğer yakınlarda okumadıysanız kesinlikle tekrar okumak isteyeceksiniz.
Eh kitap İstanbul'da geçiyor diye çok heveslenmeyin benim gibi İstanbul sadece son durak. Ama Dan Brown için İtalya bittiyse (gerçi daha detaylı bir Venedik yazmadı :)) bir daha ki romanı sanırım buralarda geçebilir:)
Sonuçta tam bir tatil kitabı.Keyifli gizemli ve sürükleyici.Pişman olmazsınız.

Yorumlar

Popüler Yayınlar