40'a doğru giderken :) Teşekkür Listesidir...

Bu yazıyı yazalı 4 koca yıl oldu azıcık güncellenme zamanu ...

Bugün 39 yaşımın son günü...Yarın 40 yaşında olacağım.35 'ten yırttık bakalım bunun sonu ne olacak derken ...Bugün hayatımın en şımarık günlerden birini yaşadım...İyi ki doğmuşum dedirtecek bir gündü gerçekten...

Öncelikle dünyaya gelmeme fiili olarak sebep olan ve arızamında temeli olan sevgili anne babam Canan ve Mümin Kösten'e tesekkür etmek istiyorum.Sizi cok seviyorum:)
Dünyaya geldiğinden beri hayatımı karıştıran(hiç öyle bakma sen dogana kadar dünyanın kralı benmişim fotoğraflardan belli) ama doğduğuna hiç pişman olmadığım,oyun arkadaşım,can ve karın yoldaşım ve son yıllarda daha önemli bir vasıfla Buse ve Toprağın annesi canım kardeşim Deniz Taban Kösten'e bilhassa teşekkürlerimi borç bilirim :)İnsanın kız kardeşi olması dünyanın en büyük şansı seni cok seviyorum ablam...Her zaman ,her şartta yanında olacağımı asla unutma.

Doğduğu ilk günden beri bana bir cok ilki ve dünyanın en muhtesem duygusu teyzeliği _yarı anneliği_ tattıran,bir çocukta umduğum ve kızdığım her niteliğe sahip olan sevgisi her şartta eksilmeyen, dünyalar güzeli biricik yeğenim Buse Taban,iyi ki doğdun aşkım...

Bir kalpte iki sevginin aynı şiddetle taşınabileceğine beni ikna eden,hayatımın en erkeği,teyzesinin kuzusu,dünyanın en tatlı seyi Toprak...Iyi ki bize katıldın teyzecim sensiz cok eksik kalırmışız.

Eniştem,sevgili Melihcim sadece yeğenlerim için bile sana minnettarım...

Hayatımda ,kişiliğimde çok fazla katkısı olan,kocaman bir ailenin parçası olmanın ne kadar büyük bir şans olduguna,hayatta hiç yalnız kalmayacağıma beni inandıran,hep birlikte kocaman bir yürek olan ve parçası olmaktan büyük gurur duyduğum Kösten ve Sevim ailelerinin simdi aramızda olan olmayan bize sonradan katılmış ama bizden bir parça olmus ve herbirini ayrı ayrı çok sevdiğim ama tek tek yazarsam sayfanın yetmeyeceği tüm sevgili akrabalarıma...iyi ki bu ailede doğmuşum..Sizinle birlikte hayatı tanımak her zaman bir ayrıcalık hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum gerçekten.
Demir bu ekibin en küçüğü ona azıcık torpil geçebilirim ama sanırım.halasının kuzusuuuu:)

Gelelim en büyük ekibe...Hayatım boyunca insanın dünyada iki ailesi olduğuna inandım.Birini kendiniz oluşturuyorsunuz.Onlara dost deniyor.Küçük prensteki gibi dostlarınız sizi evcilleştiriyor.Dostlarını sıralayamaz insan bu sebeple kronolojik bir sıralama uygun olacak sanırım:)

Insanın babası asker olunca cok geziyor ve çok insan tanıyor.Hepsi farklı izler bıraksa da çoğu ile bağlarınız yıllar içinde kopuyor.Bazısı içinde ne kadar uzak olursa olsun hep bir parçanız olarak kalıyor. Benim de çocukluğumdan hep bir iz olarak benimle olan sık görüşemesekte bir parçam olan sevgili Çiğdem.Seni seviyorum tatlım.Ailenle çocuklarınla hep çok mutlu ol:)(Bir ara görüşümesekte kısmını değiştirmeyi inan çok istiyorum.)

Lise 2. Sınıftan beri hayatımın denge unsuru,en çılgın zamanlarımda akıl hocam, beni mutluluktan ağlatan tek erkegin annesi canım Ebrum.Sesim pek çıkamasada kalbimde özel bir yerin oldugunu,seni,kubiyi,doruk ve damlayı cok sevdiğimi biliyorsun.

Üniversiteye kayda geldiğimiz ilk gün hayatına girdiğim,sonrada bir daha bende kurtulamayan,iki kız kardeşi yetmezmiş gibi birde bana ablalık yapmaya kalkan,hayata karşı cesaretine ve duruşuna hayran olduğum,ne derse ciddiye alıp dinlediğim nadir insan,canım dostum,dünyanın öbür ucunda bile yanımda olan sevgili Reyhan.Daha ne diyeyim seviyorum seni.(dön artık bir de:))

Üniversite hayatımın tek neşeleri,beni yeniden yaratan ekibin diğer 2 üyesi Necibe ve
Rasiha.Iyi ki sizleri tanımışım.Szilerle birlikte zenginleştiğimi biliyorum ve hep hayatımda olmanızdan çok mutluyum.Necori seninle daha sık görüşebileceğimiz Rasom seninle de daha çok iletişim kurabileceğimiz yeni bir yaş umuyorum .

Üniversitenin 2. Yılında önce aynı odayı sonra bir nevi hayatı paylaştığım dostum degil kardeşim,ben bildiğim,ailesi ailem,sevdikleri sevdiğim olan canım dostum ...Serap.Biraz daha yazarsam ağlarım iyi ki varsın işte, iyi kötü ne yaşarsak hep omuz omuza yaşayalım insallah...Hiç yanımdan ayrılma...

Hayatıma sanal yollardan girmesine rağmen hayatımın en önemli gerçeklerinden olan,aramıza giren kilometrelerin hiçbirşeyi değiştiremediği,en büyük emanetime benden iyi bakmış, içimin gizlerini kendine rağmen taşıyan, ve bugün beni itina ile ağlatan 2.kızkardeşim,Nergis...Seni cok seviyorum.

Dünyaya degil evrene bakışımı değiştirdin.Sensiz hayat çok renksiz olur.Hep böyle ol ve yanımda kal,seni çok seviyorum Melis:)Ve biraz bana da bulaştır senden.

Dünyada ki tüm ikizler burcu insanlarının benim gibi manyak olmadığını ,bir insanın bu kadar çok sey bilmesine rağmen hala ben biliyorum demeyecek kadar mutevazi ve sakin ve huzurlu ve işte birsürü sey olabileceğini öğreten sevgili Ebru.Sen farkında değilsin ama bir insan için bulunmaz bir hazinesin canım dostum:)

Dünya da senin gibi insanlarda daha çok olmalı ki dünya daha yaşanabilir bir yer olsun. .Sen benim abimsin ve kardeşin olmaktan kesinlikle çok gurur duyuyorum.Sen,Berna ve çocuklar bana her geçen gün yeni birşey öğretiyorsunuz. Sabrı.. inancı.. cesareti... dayanıklılığı..mütevaziliği....Seni çok seviyorum Alican...

Aksigorta'ya adım attığım ilk günden beri oradaki kader arkadaşım,ekürim,en çok benzediğim,en çok ayrı olduğum,cok sevdiğim çok kızdığım ama asla vazgeçemediğim sevgili Nihal.Iyi ki hayatıma girmişsin seni seviyorum.Bu sene Zeynep'le hayatımız çok daha güzel olacak.

Evrencim.Bu yazıda düzeltmekten en mutlu olduğum satırlar bunlar.Güzel Naz'ımı çok iyi ve dünyanın en güzel en akıllı çocuğu oldu.Hayat bundan sonra size hep gülümsemeler verir ve bunları paylaşırız inşallah.

Sevgili avukatım,akıl kumkumam,canım arkadaşım.En olumsuz olduğun anlarda bile sen farketmeden gamzen gülümsüyor Başak naber:) seni çok seviyorum ve iyi ki varsın.

Engin ve Gökhan...Sizinle aynı ekibin parçası olmak çok keyifli öncelikle.Bana ne kadar çok şey öğretiyorsunuz bir bilseniz.

Fikriş,Nilüfer,Hale,Bahadır Paşam, Alev,Banu,Meral Abla, Burcu, Sevil, Gülden, İlker, Mehrmet Abi ,Selahattin şefim,Birsen hanım,Mine,Nesrin kraliçem İlkay,Barış ....Allahım bu liste bitmez.Kimse de doğumgünümü Cem'den önce kutlayamaz.Aksigorta Ege Bölge...Bir iş yerinde ancak böyle aile olunabilir.Herbirinizi ayrı ayrı tanıdığım için çok şanslı hissediyorum kendimi...

Sevgili müdürüm...sizi seviyorum ben biliyorsunuz...

Odamın arkadaşııııı..Anladın sen onu...

Nihalim.Yıllardır bana kendime ve hayatıma hiç bilmediğim bir yönden bakmayı ,fedakarlığın ne demek olduğunu öğretiyorsun.Sen görünmeyen bir hazinesin ve bana iyi ki seni görme şansı verdin.

Sibel cadısı....İstanbul'a gelmemin bana en büyük kazançlarından biri sensin.O oğlak inadın bile seni sadece daha sevimli kılıyor.Bir insanın biraz elinden birşey gelmez kuzum ya el insaf:) Seni çok seviyorum.

Serkanım ...Ahsenim....Hangi ara kardeşim oldunuz siz.İyi ki oldunuz...İyi ki birbirimizi tanımak için vakit ayırdık.Sizi çok seviyorum.

Lolem...Canım dostum....Hayat sana o güzel yüreğinin hakettiği herşeyi verecek.Hayatta gördüğüm en güçlü azimli ve başarılı kadınsın sen ..Seni çok seviyorum canım.

Aslı,Nesli,Aysun,Emel,Sarah,Melda,Gülay,Elif,Didem,Duygu...Adı kalsada bkk'nın sizı ilk o vesile ile tanıdım iyi ki de tanımışım.Hepinizin hayatımda olmasından çok memnunum.

Hakanım,Sertanım...siz hep benim kahramanım olarak kalacaksınız.
Haruncum...Benim ruh eşimsin sen ve şansıma dostumsun.Seni çok seviyorum iyi ki tanımışım.
Musti...Abim...Bugün beni taaa Hollandalardan arayan...Her zaman hep yanımda olmayı başaran, tüm şımarıklıklarımı çeken ve hiç şikayet etmeyen güzel insan..Seni haketmek için ne yaptım ki ben....

Meltoşum ,Uğur Abim,Diloşum...Bana İstanbul'da bir ev ve bir aile verdiniz.Sizin hakkınızı nasıl öderim hiç bilmiyorum.İyi ki sizi tanımışım.Umarım hayatım boyunca yanımda olursunuz.

Ümitcim...İmla hataları için yapacak birşey yok..sen İzmir'e küssen de biz seni çok seviyoruz.

Sevgili İzmir...Hayat değil yaşam tarzıdır İzmir...Ben iyi ki sen de yaşıyorum...

Ne şanslıyım ki bu listeyi hala daha çooook uzatabiliyorum.Kimseyi kırmadan nasıl kapatabilirim hala onun için endişelenebiliyorum.Tüm Aksigorta Ege Bölge personeli..İstanbul maceramın ortağı bankasürans ekibi ,bankasüransın tüm satış ekibi,Akbank Ege ve İzmir Bölge ekibi...Şubelerdeki canım arkadaşlarım...desem kurtarırmıyım ki
Dünyanın en büyük şansı bu insan biriktirebilmek.Ve herkese...Tüm dostlarıma...Tüm arkadaşlarıma...Hayatımda oldukları için...beni zenginleştirdikleri için...beni ben yaptıkları için...çok teşekkür ediyorum...İyi ki varsınız....

Not:Bu yazının sonu asla değişmedi...Çooooooooooook uzun yıllardır.İyi ki hayatıma girmişsin...İyi ki seni sevmişim.Bu duygunun varlığından bile haberdar olmayan bir sürü insan var biliyorum.Ve ben çok şanslıyım sen olduğun için...

Yorumlar

Popüler Yayınlar