iyi ki doğdun...

Onunla ilk tanışmamızı kesinlikle hatırlamıyorum ama kesin bir şeyler hissetmişimdir karşılaşmadan önce.Rivayet o ki ilk karşılaşmamız gözyaşları içinde olmuş:) O ağlıyormuş o ağlıyor diye ben ağlıyormuşum...Yıllar geçtikçe bu denge biraz karıştı aslında.Genelde ağlayan taraf ben,beni ağlatanların üzerine yürüyense bacak kadar boyuna bakmadan o oldu.Sonraları ikimiz de ağlamayı kesecek yaşlara geldik yaşasın derken bu sefer birlikte ağlamaya başladık yine...neymiş tarih garip bir tekerrürden ibaretmiş.

Sadece ağlama arkadaşım değildi benim.Tatilleri iple çekerdik çocukken.Sandalyelerin üzerine battaniyeleri serer altına yaptığımız evlerimizde birbirimize gezmeye giderdik.Şebnemlerin kağıt elbiselerinden ,barbie bebeklere elbise diktiğimiz günlere geçtiğimizde onun bebeklerine birlikte elbiseler giydireceğimiz hiç akılmdan geçmemiştir sanırım.

Daha da büyüyünce birbirimizin suç ortağı da olduk hali ile.Hala kimse bilmeden bir yere gideceksem bana bir şey olursa birinin haberi olsun diye ona haber veririm.Hali ile acil durumda aranacak kişimde her zaman odur.

Benim üniversiteye gitmemle ayrılan yollarımız sadece yaz tatillerinde kesişmeye başladığında birbirmize aslında pek benzemediğimizi düşünmeye başlamıştım ne yalan söyleyeyim.Hiçbir ortak noktamızda yok gibiydi aslına bakarsanız doğal gelişen bir arkadaşlıktı bizimkisi.Ama birlikte olmaktan keyif alıyorduk ya önemli olan buydu.Yıllar sonra onun üniversite dönemlerinden kalma bir defterini bulunca anladım yanıldığımı aslında birbirimize ne kadar benzediğimizi.

Bana hayatımın en önemli sevinçlerini ve endişelerini yine o yaşattı.
Tanrım ne kadar zormuş insanın doğumhane önünde beklemesi.
Tanrım ne kadar güzel bir duyguymuş teyze olmak...

Evet..Anlaşıldığı gibi o benim ağlama arkadaşım,oyun arkadaşım,canımın yarısı ,kalbimin yarısı,kardeşim....
Bugün onunla ilk tanıştığımız günün 35. yıl dönümü...
Yıllar ne de hızlı akıp geçti.
Ama benim hayatımdaki yeri hiç değişmedi ...Değişemezde dimi..Ama her zaman aynı karını paylaşmak kardeş yapmaz ki insanı....
Sen benim her zaman en iyi arkadaşım da olacaksın.
Seni çok seviyorum Ablacım.
Doğumgünün kutlu olsun....


















Yorumlar

Popüler Yayınlar