maikedi doğumgünü kutluyor...

Dile kolay...37 yaş....37 yıldır yaşıyor olmak...Hakkını vererek...
Ölü ozanlar derneğini ilk izlediğim günden beri en büyük korkumdur...."o gün geldiğinde farketmemek hiç yaşamamış olduğumu"

Bir kere daha farkettim ne kadar şanslı olduğumu.Hiç para biriktiremedim bunca sene (annecim yapacak bir şey yok) ama gurur duydum biriktirdiğim insanlarla.Bu yüzden günden güne büyüdü ailem ve kan bağım olmadı bir çoğuyla....

Hayat bana her geçen gün yeni süprizler hazırlamaya devam etti.Ama fırtınalarına hiç yalnız yakalanmadım.Hep dostlarım oldu yanımda.Bu yüzden hiçbir rüzgar köklerimi ayıramadı topraktan.

Kayıplarım oldu..Yıllar geçtikçe arttılar.Hepsiyle eksildim ama azalmadım.Yüreğimden onların boşluğunu hiç kapatmaya kalkmadım.Boşluklarıyla sevmeye ve anmaya devam ettim.

Her geçen gün daha da iştahlandım hayata karşı.Büyük bir oburlukla yaşadım...Yaşıyorum...

ve...

Dünyada ki en büyük servetin sevdiklerimin sağlıklı olması olduğunu öğrendim.Bunun için her sabah şükrediyorum...

İnsanları kıracak bir şey söylemeden  önce çok değil 5 sn düşündüğünüzde güzel sözcükler bulabildiğinizi öğrendim...

Ailemin ve sevdiklerimin müşterilerim kadar ilgi ve saygıyı hakettiklerini ve onlara zaman ayırmanın bana iyi geldiğini öğrendim....

Birinle gerçekten vedalaşmaya zamanınız olmayabileceğini,hangi görüşünüzün onu son görüşünüz olduğunu asla bilemediğinizi bu yüzden sevdiklerinizi incitmemeniz gerektiğini öğrendim...

Hayatta her günü son gününüzmüşcesine dolu dolu yaşamamanın sadece size bir şeyler kaybettirdiğini öğrendim....

Bir çiçeğin açmasının içimi sevinçle doldurmasını öğrendim...

Sevginin emek istediğini öğrendim.Emeğin iki yüreği birbirine bağladığını öğrendim.

Birini seviyorsanız bunu söylemek için vakit kaybetmemek gerektiğini öğrendim.

Çocuklara karşı ve insanların içindeki çocuklara karşı sabırlı olmayı öğrendim.)çok iyi değilim hala devam ediyor).

Sabah duyduğunuz güzel bir melodinin bütün gün sizi umutla doldurabileceğini öğrendim...

....
Daha bir sürü şey öğrendim ve öğreniyorum.Hayat bir okulmuş gerçekten öğrenciliğinizin hiç bitmediği...Maceram yeni bir şehirde ve yeni koşullarda devam edecek bir kaç güne kadar....Ama korkmuyorum yine yalnız değilim çünkü...

Tüm öğretmenlerime ,sevgili dostlarıma...Herşey için teşekkür ederim.Hepinizi çok seviyorum....

Ve biliyorum.....Kimse benim söczüklerimi söyleyemez....



Ben yazılmamışım, aklımı okuyamıyorum, tanımlanmamışım
Yeni başlıyorum, kalem elimde, sonu planlanmamış
Senden önceki boş sayfaya bakıyorum
Kirli pencereyi aç
Bırak güneş bulamadığın sözcükleri aydınlatsın
Uzaklardaki bir şeye uzanıyorsun
O kadar yakın ki, neredeyse tadını alabilirsin
Çekingenliklerini bırak gitsin
Teninde yağmuru hisset
Kimse bunu senin yerine hissedemez
Sadece sen onu içeri alabilirsin
Başkası değil....

Hiçkimse
Senin dudaklarındaki sözcükleri söyleyemez
Söylenmemiş kelimelerle kendini sırılsıklam et
Hayatı kollarını sonunda dek açarak yaşa
Bugün senin kitabının başladığı gündür
Gerisi hala yazılmamış
Oh, oh, oh

Geleneği bozuyorum, bazen çabalarım satırlardan dışarı taşıyor
Hata yapmamaya şartlandırıldık, ama ben bu şekilde yaşayamam

Teninde yağmuru hisset
Kimse bunu senin yerine hissedemez
Sadece sen onu içeri alabilirsin

Hiç kimse, hiç kimse
Senin dudaklarındaki sözcükleri söyleyemez
Söylenmemiş kelimelerle kendini sırılsıklam et

Hayatı kollarını sonunda dek açarak yaşa
Bugün senin kitabının başladığı gündür
Gerisi hala yazılmamış

Teninde yağmuru hisset
Kimse bunu senin yerine hissedemez
Sadece sen onu içeri alabilirsin

Hiç kimse senin dudaklarındaki sözcükleri söyleyemez
Söylenmemiş kelimelerle kendini sırılsıklam et
Hayatı kollarını sonuna dek açarak yaşa
Bugün senin kitabının başladığı gündür
Gerisi hala yazılmamış
Oh evet, evet

Yorumlar

Popüler Yayınlar