iyi ki doğdun ablacım....

doğumgünü çocuğuna...



Bizim zamanımız da küçükler büyüklerin kıyafetlerini giyerlerdi ardından


O yetmez gibi sana hayatında hep bu kıyafetlere benzer izler bıraktım.

Bu izlerle yürümeye çalışmak zordu biliyorum.

Ama sen harika bir eser çıkardın.

Senin Ablan olduğum için gurur duyuyorum….

------

Biz çocukken dileklerimiz gerçek olurdu.

Bir gün bir oyun arkadaşı diledim

Sen geldin….

İlk karşılaşmamızdı unutmuyorum

Ben ağlıyorum diye ağlamaya başlamıştın…

Sonraları birlikte ağladık canımızı yakanlara karşı.

Büyüdükçe kendinden büyük çocukların üzerine yürümeye başladın

Ama ablamı dövüyorlar diye,

Bense okula giderken

Elini tuttuğumda  farkettim ilk “abla” olduğumu…

Herkes kardeşine atarken evde kırılan bardağın suçunu

Biz ben yaptım diye suça atladık zamanla…

Tatilleri iple çekerdik birliket oynamak için.

Kıskandık birbirimizi bazen,

Bazen başkalarından kıskandık diğerimizi…

Sen ablasın sözünden nefret ettiğim zamanlar oldu,

Ama ben senin ablanım diye sızlandığım da…

Günler günleri kovaladı….

Başka şehirlerde boy attık,

Başka şehirlerde serpildi ümitlerimiz,

Ama uzak olmadık hiç birbirimize…

Ve bir gün babaevine döndüğümde bulduğum bir defterle öğrendim aslında ne kadar aynı olduğumuzu ...

Bana dünyanın en güzel iki hediyesini verdin,anne oldun

Şimdi hangimizin abla hangimizin kardeş olduğunu bazen anlamadığımız bu yaşlara geldik

Abla kardeşten çok arkadaş olmayı dost olmayı öğrendik.

Yıllar geçip yaşa alsaktan  ben hala yüzüne baktığımda “ama ablamı dövüyorlardı” diyen küçük kızı görüyorum.

İyi ki doğdun ablacım…

İyi ki varsın…

Seni çok seviyorum.
Doğumgünün kutlu olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar