maikedi dikiş dikiyor

Maikedi bahçede..Maikedi mutfakta... Maikedi ahşap boyuyor...Maikedi takı yapıyor derken Ayşegül serimizin yeni kitabı maikedi dikiş dikiyor :)


Tipik bir ikizler burcuyum ve herşeyi bilmek herşeyi yapabilmek isterim.Bunun avantajları olduğu gibi bir şeyde sebat edemeyip herşeyi yarım yamalak yapmak gibi riskleri de var tabi ki :) Yani herşeyden biraz anlayıp hiçbirşeyi tam bilememek gibi.
Tüm riskleri göze alıp küçüçük dikiş makinemi sipariş ettim.Hiçbirşey yapamazsam sökükleri diksem bana yeter sonuçta .




 




  
İlk olarak evdeki koltuklara kırlentleri diktim.Fena da olmadılar hani...Sonra masamın yanına bir kağıtlık yaptım.

Şimdi sıradaki projeler bahçedeki banka minder dikmek.Yıprana kumaş gardrobuma yeni kılıf dikmek.Bir netbook kılıfı dikmek.Eğlenceli ve sonuçları güzel bir proje.

Beni izlemeye devam edin anacım ....

Yorumlar

Popüler Yayınlar